Mitchel van Luit

Gedragspsycholoog & digitaal strateeg met 8 jaar ervaring in digitale marketing en strategie.

1 min

Video

Wat heeft jouw doelgroep al 100x gehoord?

Deel dit artikel
  • “🚨 doelgroep opgelet: “
  • “🔎 gezocht: “
  • “Koop nu met korting”
  • “Dit aanbod komt nooit meer terug”

Wat? Dacht je dat je de enige was die dit zei?

Niet dat dat erg is hoor (want het kan enigszins werken), maar het is wel belangrijk om je bewust te zijn van wat jouw concurrenten zeggen.

Hoe ga je anders met jouw boodschap door alle ruis heen snijden?

In de eerste interactie met jouw doelgroep draait alles om aandacht. Je moet de aandacht grijpen.

Wat vind jij? Grijp je de aandacht als je zegt wat je doelgroep al 100x heeft gehoord?

Wel iets om over na te denken, toch?

(Uiteraard denken we graag met je mee ⬇️)

Wil jij ook graag aan de slag met AceDigital?

Ga dan direct naar contact voor een vrijblijvende kennismaking.

Lees meer van ons..

  • “Verkopen als warme broodjes”

    Waar komt dit gezegde vandaan? Waarom verkopen warme broodjes zo goed? En voordat dit een onzinnige blogpost wordt over brood: wat kunnen we hiervan leren?

  • Beginnen met Online Marketing, maar waar te beginnen?

    Lookalikes, retargeting, search ads, hype ads. Als je wilt beginnen met online marketing, waar begin je dan?

  • Moet ik overstappen naar het nieuwste kanaal?

    Tiktok, pinterest of welk nieuw platform dan ook. Zijn zulke jonge kanalen geschikt voor jouw bedrijf?