Maatvast

Van losstaande locaties naar één online merk voor ouders en jongeren.

7

Locaties

9+

Impact projecten

15+

Teamleden

Over Maatvast

De 7 jongerencentra van JC Maatvast zijn de plek voor jongeren uit Haarlemmermeer om elkaar te ontmoeten en activiteiten te ondernemen. Deze locaties bieden een breed scala aan activiteiten en faciliteiten, gericht op plezier, vriendschap, creativiteit en persoonlijke groei. Ze organiseren ook diverse projecten en evenementen en bieden betrouwbare informatie en ondersteuning speciaal voor jongeren.

Uitdaging

JC Maatvast wilde zichzelf online profileren als merk voor zowel jongen als hun ouders in de regio, met de juiste informatie op de juiste plek.

Oplossing

We hebben de online branding laten aansluiten op de behoeften van de doelgroep, offline activiteiten, locaties en organisatie van JC Maatvast. Daarnaast hebben we de interne processen geoptimaliseerd door het platform (technisch) makkelijk beheerbaar te maken.

Resultaat

Een duidelijke merkbeleving voor alle locaties en een gebruiksvriendelijk platform met een efficiënte procesflow voor contentbeheer.

Vergelijkbare resultaten behalen?

Plan een vrijblijvende kennismaking.

Meer cases

  • Kyocera

    Van directe leadgeneratie naar gefaseerde campagnes op basis van de buyer journey.

    +107%

    Conversies

    +132%

    Conversieratio

    -25%

    Kosten per conversie

  • Amsterdam UMC

    Van beperkte kennisgeving naar digitale betrokkenheid en thought-leadership.

    15+

    Experts

    4

    Kennisbanken

    170+

    Publicaties

  • bindu Amsterdam

    Van hoge kosten per inschrijving naar uitverkocht evenement.

    +300%

    Conversies

    +105%

    Conversieratio

    -58%

    Kosten per conversie