Mitchel van Luit
Gedragspsycholoog & digitaal strateeg met 8 jaar ervaring in digitale marketing en strategie.
1 min
Video
Wat heeft jouw doelgroep al 100x gehoord?
- “🚨 doelgroep opgelet: “
- “🔎 gezocht: “
- “Koop nu met korting”
- “Dit aanbod komt nooit meer terug”
Wat? Dacht je dat je de enige was die dit zei?
Niet dat dat erg is hoor (want het kan enigszins werken), maar het is wel belangrijk om je bewust te zijn van wat jouw concurrenten zeggen.
Hoe ga je anders met jouw boodschap door alle ruis heen snijden?
In de eerste interactie met jouw doelgroep draait alles om aandacht. Je moet de aandacht grijpen.
Wat vind jij? Grijp je de aandacht als je zegt wat je doelgroep al 100x heeft gehoord?
Wel iets om over na te denken, toch?
(Uiteraard denken we graag met je mee ⬇️)