Kyocera

Van directe leadgeneratie naar gefaseerde campagnes op basis van de buyer journey.

+107%

Conversies

+132%

Conversieratio

-25%

Kosten per conversie

Over Kyocera

Kyocera Document Solutions Nederland maakt deel uit van de wereldwijde Kyocera Group, opgericht in Japan. Een toonaangevend bedrijf in documentbeheer oplossingen, met een sterke focus op duurzaamheid en innovatie. Kyocera ondersteunt bedrijven bij het stroomlijnen van hun documentprocessen en workflows, waardoor ze efficiënter en productiever kunnen werken.

Uitdaging

Kyocera gebruikte een directe aanpak voor leadgeneratie die niet optimaal bleek in termen van kosten en toestroom van leads. Er was behoefte aan een meer gerichte en geïntegreerde strategie.

Oplossing

Samen is een gefaseerde campagnestrategie ontwikkeld. Deze strategie maakt gebruik van de in kaart gebrachte buyer journey om de doelgroep beter te begrijpen en effectief aan te spreken. Op deze wijze kunnen we de buyer journey op kritieke punten prikkelen en de leadgeneratie stimuleren.

Resultaat

De nieuwe gefaseerde aanpak leidde tot een toename in het aantal leads, tegen lagere kosten.

Remco Klaverstijn, Business Marketeer @ Kyocera

Door de juiste opzet van AceDigital waarbij eerst een awareness campagne is gestart gevolgd door een actie campagne, is het aantal leads dat wij nu ontvangen verdubbeld.

Vergelijkbare resultaten behalen?

Plan een vrijblijvende kennismaking.

Meer cases

  • Maatvast

    Van losstaande locaties naar één online merk voor ouders en jongeren.

    7

    Locaties

    9+

    Impact projecten

    15+

    Teamleden

  • Amsterdam UMC

    Van beperkte kennisgeving naar digitale betrokkenheid en thought-leadership.

    15+

    Experts

    4

    Kennisbanken

    170+

    Publicaties

  • bindu Amsterdam

    Van hoge kosten per inschrijving naar uitverkocht evenement.

    +300%

    Conversies

    +105%

    Conversieratio

    -58%

    Kosten per conversie