Kyocera
Van directe leadgeneratie naar gefaseerde campagnes op basis van de buyer journey.
+107%
Conversies
+132%
Conversieratio
-25%
Kosten per conversie
Over Kyocera
Kyocera Document Solutions Nederland maakt deel uit van de wereldwijde Kyocera Group, opgericht in Japan. Een toonaangevend bedrijf in documentbeheer oplossingen, met een sterke focus op duurzaamheid en innovatie. Kyocera ondersteunt bedrijven bij het stroomlijnen van hun documentprocessen en workflows, waardoor ze efficiënter en productiever kunnen werken.
Uitdaging
Kyocera gebruikte een directe aanpak voor leadgeneratie die niet optimaal bleek in termen van kosten en toestroom van leads. Er was behoefte aan een meer gerichte en geïntegreerde strategie.
Oplossing
Samen is een gefaseerde campagnestrategie ontwikkeld. Deze strategie maakt gebruik van de in kaart gebrachte buyer journey om de doelgroep beter te begrijpen en effectief aan te spreken. Op deze wijze kunnen we de buyer journey op kritieke punten prikkelen en de leadgeneratie stimuleren.
Resultaat
De nieuwe gefaseerde aanpak leidde tot een toename in het aantal leads, tegen lagere kosten.
Remco Klaverstijn, Business Marketeer @ Kyocera
Door de juiste opzet van AceDigital waarbij eerst een awareness campagne is gestart gevolgd door een actie campagne, is het aantal leads dat wij nu ontvangen verdubbeld.