Waarom deze training?
In de huidige wereld, waarin mensen overspoeld worden met marketingboodschappen, is het essentieel om écht gehoord te worden.
De training ‘Psychologie, communicatie & besluitvorming’ is speciaal ontworpen om in te spelen op menselijke informatieverwerking- en besluitvormingsprocessen, zodat jouw marketingcommunicatie daadwerkelijk wordt gehoord.
Aan het einde van deze training weet je systematisch door te breken tot de aandachtsspanne van jouw doelgroep.
Voor wie is deze training?
Wat kun je na de training?
Informatieverwerking
Krijg inzicht in de psychologie van informatieverwerking. Leer hoe mensen informatie opnemen, welke typen informatie worden verwerkt en wat voor informatie wordt genegeerd.
Gehoord worden
Ontwikkel vaardigheden om je communicatie zo aan te passen dat deze door de beschermende aandachtsfilters van mensen heen breekt. Leer verschillende technieken om de aandacht te pakken en vast te houden.
Besluitvorming
Verdiep je in de besluitvormingsprocessen van mensen. Begrijp de factoren die invloed hebben op hoe en waarom mensen bepaalde keuzes maken.
Beïnvloeding van besluitvormingsprocessen
Leer strategieën om besluitvormingsprocessen te beïnvloeden zodat mensen eerder geneigd zijn jouw aanbod af te nemen. Ontdek hoe je jouw boodschap en aanbod kunt optimaliseren voor maximale impact.
Praktische toepassing
Leer jouw marketing strategie aan te passen zodat deze aansluit op informatieverwerking- en besluitvormingsprocessen. We geven toepassingen om in de praktijk in te spelen op de vernieuwde strategie.
Wat kun je verwachten?
De trainer: Mitchel van Luit
De training wordt geleid door Mitchel van Luit, een ervaren expert in digitale marketing en gedragspsychologie. Met jarenlange ervaring in het veld, brengt Mitchel een schat aan kennis en praktische inzichten.
Interesse in de training?
We plannen graag een kennismaking in. Tijdens de kennismaking: