bindu Amsterdam

In samenwerking met: bindu.Amsterdam

Van hoge kosten per inschrijving naar uitverkocht evenement.

+300%

Conversies

+105%

Conversieratio

-58%

Kosten per conversie

Over bindu Amsterdam

bindu Amsterdam helpt mensen om hun Big Idea vorm te geven en te lanceren. bindu Amsterdam organiseert evenementen zoals het Big Idea Retreat en Freelancer to Founder workshops. bindu Amsterdam wordt geleid door Vanessa, die meer dan 25 jaar ervaring heeft op het snijvlak van business en creatie. Vanessa helpt professionals, makers en ondernemers om hun ideeën vorm te geven, aan te scherpen, te laten groeien en succesvol te realiseren.

Uitdaging

Het doel was het vullen van de Freelance to Founder live-workshop, op locatie in Amsterdam. bindu Amsterdam gebruikte een directe aanpak voor leadgeneratie die niet optimaal bleek in termen van kosten en toestroom van inschrijvingen.

Oplossing

We hebben een marketingstrategie opgezet die de doelgroep bereikt op verschillende fases in de buyer journey. Deze strategie is via Meta geïmplementeerd. De strategie steunde hierbij sterk op het gebruik van content marketing en op gedrag afgestemde advertising.

Resultaat

De nieuwe aanpak heeft geleid tot een efficiëntere besteding van het marketingbudget en het uitverkopen van de beschikbare plaatsen voor de live-workshop.

Vanessa Zarfdjian, eigenaar bindu Amsterdam

Door het slim toepassen van neuro-wetenschappelijke inzichten en data-gedreven campagnes zijn door AceDigital binnen afzienbare tijd alle evenementen uitverkocht. Met als bijvangst meer volgers en aanvraag van gesprekken. AceDigital heeft de kennis en kunde van een groot bureau, met de service een aandacht van een boutique agency.

Vergelijkbare resultaten behalen?

Plan een vrijblijvende kennismaking.

Meer cases

  • Amsterdam UMC

    Van beperkte kennisgeving naar digitale betrokkenheid en thought-leadership.

    15+

    Experts

    4

    Kennisbanken

    170+

    Publicaties

  • Maatvast

    Van losstaande locaties naar één online merk voor ouders en jongeren.

    7

    Locaties

    9+

    Impact projecten

    15+

    Teamleden

  • Kyocera

    Van directe leadgeneratie naar gefaseerde campagnes op basis van de buyer journey.

    +107%

    Conversies

    +132%

    Conversieratio

    -25%

    Kosten per conversie